16.11.2022

Grupa Budimex awansowała w rankingu Top Marka 2022

Udostępnij artykuł

Po raz kolejny Budimex zdobył tytuł najsilniejszej marki w kategorii firm ‎budowlanych w rankingu Top ‎Marka 2022. Jednocześnie zajął 66. miejsce w klasyfikacji ‎500 marek, wyprzedzając m.in. firmę  Nike, T-Mobile i Volvo‎‎. W porównaniu do ubiegłego roku, Budimex awansował w zestawieniu o dwie pozycje. 

Klasyfikacja brandów w raporcie Top Marka jest mierzona w oparciu o liczbę publikacji w mediach oraz ich wydźwięk i zasięg. W jubileuszowej 15. edycji raportu, przygotowanego przez redakcję „Press” oraz  Press-Service Monitoring Mediów, Budimex znalazł się na 1. miejscu w kategorii budowlanej. Grupa nieprzerwanie od pięciu lat utrzymuje pozycję lidera w swojej branży. Szczególnie dużo przekazów medialnych o znaczących zasięgach pojawiło się na temat budowy kanału Mierzei Wiślanej oraz prac przy 106 km zapory na granicy polsko-białoruskiej. ‎

– Jak co roku cieszymy się z wysokiej pozycji naszej firmy w rankingu Top Marka. Nagroda stanowi dla nas potwierdzenie, że jako Grupa jesteśmy atrakcyjnym i rzetelnym partnerem do współpracy. Jednocześnie chcemy podziękować wszystkim pracownikom, którzy tworzą tę firmę i jej wizerunek – to dzięki ich pracy przy wymagających, a zarazem ciekawych inwestycjach, otrzymaliśmy to wyróżnienie – mówi Anna Karyś-Sosińska, Dyrektor Pionu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Grupie Budimex.

Autorzy raportu przeanalizowali ‎łącznie 70 mln publikacji – ponad 2 mln tekstów prasowych i 14 mln internetowych oraz 54 ‎mln postów na temat 500 brandów‎. Pierwsze miejsca w rankingu Top Marka w 2022 roku zajęły takie marki jak: PKO Bank Polski, Orlen, PGE, Onet.pl i ‎TVN.