Budimex SA oddał od użytku ponad 25 km dwujezdniowej drogi ekspresowej S17 wraz z infrastrukturą towarzyszącą i obiektami inżynierskimi. Roboty zaowocowały powstaniem na tej trasie m.in. trzech węzłów drogowych – Górzno, Gończyce i Trojanów oraz dwóch Miejsc Obsługi Podróżnych. Ta trasa składa się z dwóch odcinków, na których wykorzystano łącznie ok. 328 tys. ton betonu cementowego, ok. 155 tys. ton mas bitumicznych oraz ok. 3 mln ton nasypów. Droga wykonana jest w technologii nawierzchni betonowej. O skali inwestycji świadczą związane z nią liczby. Tylko przy pierwszym zadaniu prace realizowane były z wykorzystaniem 90 jednostek sprzętowych.

Ponad 12-kilometrowy odcinek drogi z Garwolina do Gończyc posiada 45 przepustów ekologicznych i hydrologiczno-ekologicznych, dwa mosty oraz 6 wiaduktów drogowych i dwa węzły drogowe. Pierwszy z nich, o nazwie Górzno zastąpi dotychczasowe skrzyżowanie z drogą powiatową, z kolei węzeł Gończyce ma na celu połączenie drogi wojewódzkiej z trasą ekspresową S17. Kilometr drogi na tym odcinku przebiega w wykopie o głębokości 9,5 m. Przy odcinku między Garwolinem, a Gończycami stanął także Obwód Utrzymania Drogi, w skład którego wchodzą m.in. budynek warsztatowo-garażowy czy magazyn, mieszczący ok. 30 ton soli drogowej.
Inwestycja drogowa zlokalizowana na terenie powiatu garwolińskiego, w gminach Sobolew i Trojanów, liczy ponad 13 km, a na jej trasie stanęły węzeł Trojanów oraz dwa Miejsca Obsługi Podróżnych, o nazwach MOP Wola Korycka i MOP Mroków. Podobnie jak w przypadku pierwszego odcinka, również przy tej inwestycji fragment drogi przebiega w wykopie. Jego głębokość to 13 m.