Z przyjemnością informujemy, że Budimex został wyróżniony prestiżowym tytułem Business Superbrand 2010 w kategorii Business Development w trzeciej na polskim rynku edycji konkursu na najsilniejsze marki B2B.

Nagroda ta przyznawana jest przez działającą od roku 1985 i obecną w ponad 85 krajach międzynarodową organizację Superbrands. W polskiej edycji konkursu wzięło udział 1.500 marek – wstępnie wytypowanych we współpracy z firmą badawczą MillwardBrown SMG/KRC, które zostały poddane ocenie 14 jurorów wchodzących w skład Rady Marek złożonej z ekspertów marketingu.
Tytułem Business Superbrand uhonorowano niecałe 5% ogółu marek zgłoszonych do konkursu. W ocenie Rady Marek nagrodzone marki:

  • zbudowały wyrazistą i silną pozycję w swoim segmencie rynku,
  • są doskonale rozpoznawalne na rynku (posiadają wyrazistą osobowość),
  • wywołują pozytywne emocje wśród odbiorców,
  • oferują unikalne korzyści funkcjonalne stale wyprzedzając konkurencję w branży,
  • wszystko co robią w obszarze budowania marki oraz sposób w jaki to robią jest spójne i wysokiej jakości

Marka „Budimex” dla wielu osób zajmujących się nie tylko budownictwem była zawsze rozpoznawalna w sektorze inwestycyjnym – zauważa Jacek Kotarbiński. Uzasadniając przyznanie marce tytułu Business Superbrands 2010 Kotarbiński podkreśla: Tradycje Budimeksu sięgają 40 lat i w tym czasie spółka wypracowała pozytywny i przejrzysty obraz stabilnego, rzetelnego i wiarygodnego przedsiębiorstwa.
Rozpoznawalność oraz pozycjonowanie marki „Budimex” wiąże się z bardzo umiejętnym powiązaniem i synergią funkcji strategicznych wszystkich spółek należących do grupy oraz dobrej koordynacji działań operacyjnych spółek budowlanych i deweloperskiej.
Marka jest dodatkowo pozytywnie postrzegana z racji swoich działań sponsoringowych i charytatywnych oraz spójnej polityki CSR, a także działań na rzecz ochrony środowiska.
„Superbrand” dla Budimeksu jest w pełni zasłużony.

Jacek Kotarbiński – ekspert strategicznego i operacyjnego marketingu od 1989r. Trener programów Chartered Institute of Marketing. Od 2007 kieruje polskim oddziałem POPAI The Global Association for Marketing-at Retail. Członek globalnej Rady Dyrektorów. Współwydawca magazynu Trade Marketer . Absolwent Uniwersytetu Keplera Linzu (BW)(1991). Dyplom MBA Westerham Akademie w Niemczech (1996). Dyplomowany audytor systemów zarządzania jakością (QMFA)(1994). Stypendysta Fundacji im. Carla Duisberga (1996). Dyrektor Marketingu Masterlease Europe – General Motors Group (2001-2003). Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Doradca zarządu, trener i coach wielu zespołów marketingu i sprzedaży. Autor wielu publikacji w pismach branżowych